niedziela, 5 października 2014

#black #fashion #totally #glamour

cześć kochane

Tęskniłam za Wami strasznie, więc jestem, piszę i już nie mogę doczekać się Waszych reakcji. 
Po licznych zawirowaniach w moim życiu, wychodzę na prostą  z podwójną siłą i skumulowaną energią.  Choć miałam tu całkiem sporą przerwę, nie myślcie, że brak mi nowych i świeżych pomysłów :))

Fotorelacji z bloga szukajcie na PROJEKT MUCHA !!

A dziś klasyka, czarny styl, czyli popularna czarna mucha w roli głównej.

Na ulicach miast coraz więcej czerni. Czy to źle?
Wyświetlanie image.jpegAbsolutnie!
Czerń to kolor ponadczasowy, elegancki i szykowny. 
I choć wiele osób jest sceptycznie nastawionych do czerni w codziennych stylizacjach, to nie słuchajcie tego.
Czerń jest piękna, czy to na butach, torebce, spodniach, płaszczu czy MUSZCE :))



A oto stylizacje dla Pań i Panów :)


Dla Panów przepis jest prosty
 koszula +  mucha  + marynarka  =  100%  stylu i elegancji 


Dla Pań  polecam 
  biała koszula +  ramoneska + mucha  = total glamour !!!


 dżinsowa koszula + mucha   = 100% luzu 


więcej znajdziecie oczywiście na moich profilach na instagramie, facebook'u oraz google+



A dziś zostawiam Was z moją ulubienicą i jej "Podziękowaniami"
Wiele zawdzięczam
tym, których nie kocham.
[...]
Sami nie wiedzą
ile noszą w rękach pustych.
"Nic im nie jestem winna"
powiedziałaby miłość 
na ten temat.

Zachęcam Was do czytania poezji, bo ciężko ując w słowa jak jest wartościowa i podnosząca na duchu. 


Trzymajcie sie Kochani ! 
Pa !!!


1 komentarz:

  1. fajne stylizacje, sama chętnie wyszłabym w nich na miasto! :)

    OdpowiedzUsuń