środa, 15 kwietnia 2015

#wygodnie i #dziewczęco fotorelacja z szafy

Kochane, po krótkiej przerwie wracam do gry. Przyznaję, zbyt bardzo dałam się pochłonąć codziennym sprawom i z trudem zabierałam się do pracy nad blogiem. Ale wracam!

Dzisiejszy post to prezentacja mojej szafy na wiosnę. Większość rzeczy jest z tego sezonu, prosto ze sklepowych półek. Kilka bluzeczek (czarna rozpinana oraz granatowa w serduszka) przechowałam z poprzedniego sezony, bo pasują do wielu stylizacji :)

Jak widzicie w mojej szafie panuje pełen luz, koszule, kardigany, sweterki. Nie lubię sukienek i spódnic, więc próżno ich szukać w mojej szafie. Mam kilka par ciemnych jeansów i to nimi dopełniam stylizację, bo pasują do wszystkiego. Oczywiście gdy trzeba wyglądać bardziej kobieco sięgam w głąb szafy i robię się na bóstwo. Na co dzień, jak widać, wybieram rzeczy które dają mi 100% komfortu

A oto kilka rzeczy, które do lata będą mi służyć, poprawiać humor i dopełniać stylizacje :)

                                                           Benetton                                    F&F                                   Mohito



 
                                                Mango                                     C&A                                      Mango


A na resztę dobrego dnia polecam Wam dobry kawałek  
 







1 komentarz: