sobota, 28 marca 2015

white shirt, that's it

Like it :)

Dzisiejszy post to kolejna porcja inspiracji. Robiąc porządki w szafie i przygotowując dla Was nowy post o mojej modzie na wiosnę wpadł mi do głowy pewien pomysł. Zawsze gdy szykuję się do wyjścia wpada mi w ręce biała koszula. Niestety u mnie wpadła w 'szufladkę" WIELKIE WYJŚCIA.
Dlatego dziś chcę wszystko przełamać. Pokażę Wam kilka stylizacji, które przekonują mnie, że biała koszula wasze jest okej, ważne jest jakich użyjemy dodatków. Mam nadzieję, że i na Waa podziała garść moich inspiracji.
Pisząc ten post jestem w białej koszuli, przetartych jeansach i czerwonych koralach, jak u góralki. I wiecie co? Czuje się w tym genialnie :)





Miłego wieczoru!

Łapcie coś przyjemnego do posłuchania na resztę dnia :)
local natives
florence and the machine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz