środa, 4 marca 2015

home decor dla każdego

Przez ostanie dni z wielkim zainteresowaniem przeglądałam strony internetowe poświęcone dekorowaniu wnętrz. Chociaż moje małe mieszkanko jest całkiem przytulne i nie wymaga już remontów, to z wielką radością przyglądam się nowościom wnętrzarskim.

Dlatego też dzisiejszy post będzie garścią inspiracji, co na szybko zmienić w domu, by było przytulniej, piękniej i z pomysłem.

1. Oaza spokoju. Biel to absolutny hit ostatnich sezonów. Ciężko będzie zmienić kolorystycznie wystrój wszystkich wnętrz, ale z małym kącikiem powinno pójść łatwiej. Wygospodaruj kawałek przestrzeni (najlepiej róg pokoju), przemaluj na biało ścianę (ale tylko na szerokość biurka). Biurko oraz kilka półek pokryj białą farbą, dodaj swoje gadżety, najlepiej w odcieniach szarości lub czerni i gotowe :) 


2. Klimatyczne dodatki. Na całe wnętrze składają się małe szczegóły, dlatego zamiast myśleć o zmianie mebli, oświetlenia czy sofy zakup lub zrób :) kilka małych drobiazgów, a zobaczysz, że wnętrze odżyje. Postaw na komodzie świecznik, lampion własnej roboty, ramkę w starym stylu lub bukiet tulipanów, a sofę okryj ozdobna kapą lub dokup kilka poduszek z poszewkami w oryginalne wzory.



3. Historie z życia. A oto coś o czym osobiście marzę od dziecka i jestem już bliska realizacji. Piękna tablica, na której znajdą się wszystkie ważne dla nas rzeczy: zdjęcia, pamiątkowe karty, pocztówki, bilety z koncertów lub karteczki zachowane jeszcze ze szkolnych lat. Nie myślcie, że wielka kolorowa tablica niszczy spójne wnętrze. Właśnie takie dodatki nadają charakter i mówią "jestem tu. to moje miejsce na ziemi" a przecież o to  chodzi :)


A oto zdjęcia, na których widok mimowolnie się uśmiechnęłam. Genialne wiszące łóżko. I chociaż nigdy nie będę mieć takiego, to czuję, że relaks w takim miejscu musi być cudowny :)
Na kolejnym zdjęciu perfekcyjny ogród. Zieleń, światła, leżak i drink. Czy jest coś lepszego? Chyba nie ;)
  


 A to zdjęcia przypomina mi, że wiosna już tak blisko :)


Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony: PINTEREST.COM
Cała reszta autorstwa: Projekt Mucha. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz