czwartek, 22 stycznia 2015

3 stylizacje na każdą porę dnia



W sezonie wyprzedaży każda z nas szuka "perełek", które przydadzą się nie tylko w nadchodzącym sezonie, ale posłużą przez kilka następnych.

Ja upolowałam już: czarne szpilki, szara spódnicę, spodnie w kant, klasyczne jeasny, jasna narzutkę waterfall oraz duży naszyjnuk

Zainspirowana moimi zakupami stworzyłam 3 stylizacje

1.totalnie na luzie- w takim stroju można wyskoczyc do kosmetyczki, na zakupy albo na kawkę z bardzo dobra przyjaciółką
2. zawsze z klasą- stylizacja bardzo kobieca, nadająca się zarówno do pracy jak i elegancką kolację (czarne szpilki i mała torebka zawsze sa sexy)




3. nie oderwiesz wzroku- stylizacja dla księżniczki, nadaje się na imprezę ze znajomymi, duże przyjęcie lub bal


jak widzicie, 3 proste stylizacje, które z chęcią zalożyłam na chociaż jedną z wymienionych okazji
a do wszstkiego zainspirowały mnie wyprzedaże

co u Was? jakie cudeńka udało się Wam dostac na wyprzedażach? i w jakich super cenach? piszcie, jestem bardzo ciekawa :)))

2 komentarze:

  1. pierwsza stylizacja trafiona, mysle ze każda z nas czułaby sie w niej dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba tak, na luzie ale z klasą. pomyśle o takiej stylizacji na wiosnę/ lato w swojej szafie :)

      Usuń