środa, 21 stycznia 2015

make-up z Rimmel London

Witajcie Kochane! :))

Dzisiaj obiecana recenzja kilku kosmetyków do makijażu marki Rimmel London

Kilka miesięcy temu, po licznych próbach znalezienia odpowiedniego podkłady postanowiłam postawić na
Rimmel London. Nie byłam do końca przekonana, bo nigdy nie używałam kosmetyków tej marki. 
Zaczęło się od mascary, następnie podkład i sypki super...i stało się, pokochałam tę markę!
Dziewczyny, jest świetna!
Teraz  inwestuję w ich kosmetyki i jestem mega zadowolona, a moja kosmetyczka pęka w szwach.



Puder- Stay Matte odcień 001 Transparent
daje świetny efekt przez cały dzień, cera jest matowa (a to bardzo ważne) i nie trzeba co chwila poprawiać makijażu. szczerze polecam, stosuję go od 4 miesięcy i stwierdzam, że nie ma wad :) a przy tym ma przyjazna cenę :)



Podkład Lasting Finish 25H with comfort sebum odcień 100 IVORY
absolutna rewelacja!! długo szukałam dobrze kryjącego i nawilżającego podkładu do mojej dość wymagającej cery, aż trafiłam na to cudeńko. idealnie kryje niedoskonałości, nawilża cerę, pozwala skórze oddychać i co najważniejsze daje lekkość, nie obciąża skóry, można cały dzień czuć się pięknie i komfortowo :)

Mascara Extra Super Lash 101 Black
zaczęłam od tej mascary by przetestować markę i chyba skuszę się na kolejny zakup. mascara nie skleja rzęs i fajnie pogrubia. czasem nierównomiernie się rozprowadza dając straszny efekt, ale myslę, że to kwestia precyzji przy nakładaniu. ja zawsze maluje się "w biegu", więc czasem mam problem z tą mascarą. planuję jednak zakup innej masacr, mam nadzije, że będzie świetna

Jeszcze w tym tygdoniu biegnę do drogerii po najnowsza szminkę Rimmel London, czuje, że musze ja przetestować, bo kusi kolorami


Niebawem post z nowa odsłoną much1

Buziaczki :**

1 komentarz:

  1. Rimmel to dobra marka, używam i polecam. fajna recenzja

    OdpowiedzUsuń