wtorek, 18 sierpnia 2015

365 dni za nami :)) #urodzinowy #konkurs

Kochane, właśnie dziś mój blog "Projekt Mucha" obchodzi swoje święto. 
365 dni minęło jak jedna chwila.
 Nie wiek kiedy, nie wiem jak, a już jeden rok pracy za mną. Dla mnie to wielka frajda dzielić się z Wami swoimi pomysłami na modę i muchy. Choć nie zawsze miałam tyle czasu i sił ile planowałam, to mimo wszystko pamiętałam o Was, moje czytelniczki, i przygotowywałam kolejne posty. Teraz, po roku blogowania, wiem, że to świetne zajęcie, które daje frajdę, wolność i satysfakcję. Za mną kilka tysięcy wyświetleń i 37 postów, a ja mam ciągle apetyt na więcej. 



Dzisiejszy post, urodzinowy, będzie pełen prezentów.
Przygotowałam 3 muchy (wykorzystane wcześniej na blogu), które mam zamiar przekazać w Wasz ręce. 

Chcecie wiedzieć jak je dostać?
1.Polub bloga na FB
2.Obserwuj mnie na Insta
3.W komentarzu pod postem podaj numer muchy, którą chcesz mieć u siebie 1 lub 2

Tylko tyle.

Zwycięzców poznamy we wtorek (25.08)  o 21.00




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz