środa, 3 grudnia 2014

krata krata krata

Zapraszam Was na moje strony

Dzisiaj chciałam Wam pokazać genialną muchę w kratę. Nie uwierzycie, ale ma tyle fanek, że sama jestem zdziwiona ;) Jakiś czas temu na blogu Kolorowa Dusza pojawił się post, w którym stylizację dopełniała moja mucha w kratę. Bezapelacyjnie pasuje każdemu. A jej mody wzór idealnie wpasowuje się w trendy tego sezonu !!!

Zobaczcie, co przygotowałam


A na chwilę relaksu przy ciepłej herbatce polecam 

Ja dziś relasuje się przy muzyce mojego ulubionego wykonawcy, posłuchajcie 



PAPAPAPAPAP :))


5 komentarzy:

  1. ta mucha to jest hit!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. <3 mucha w kratę! :) zestaw nr 2 i zestaw nr 3 skradły nasze serca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z góry przepraszam że Twój komentarz na moim blogu się nie pojawił, klikłam usuń zamiast opublikuj i tak pozbyłam się 3 komentarzy :/ czasem jestem za bardzo roztrzepana :)
    A co do postu Zestaw nr 3 idealny :) Oczywiście obserwuję
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. komentarzem się nie przejmuj, nic się nie stało :)
      dzięki za odwiedziny
      pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  4. Mucha w kratę bardzo ładna!
    Zapraszam serdecznie na nowy post:
    imveronique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń