wtorek, 25 listopada 2014

czerwona kokarda na każdą okazję- red all the time

Witajcie :)

Wiem, że nie każda z Was chciałaby eksperymentować z noszeniem much. W pełni Was rozumiem, gdyż nie są one zbyt popularne w modzie damskiej. Jeśli jednak miłość do muszek wygrywa, mam dla Was genialną radę. Zacznijcie od kokardek-przypinek. Wpinajcie je we włosy, przypinajcie do bluz, sweterków, plecaków czy sukienek. Z czasem poczujecie się pewniej. Muchy to meega stylowy dodatek i nie ma się czego wstydzić, kobieta wygląda pięknie we wszystkim jeśli sama czuje się komfortowo.




Dzisiaj mam dla Was kilka stylizacji z różnym wykorzystaniem czerwonej muchy i mini kokardki. 
Zainspirował mnie zbliżający się okres świąt, spotkań rodzinnych, meetingów w pracy lub ze znajomymi.
Może któraś w Was da się przekonać, że muchy są extra :))









Miłego wieczoru !!



5 komentarzy:

  1. JAKIE CUDA!!! świetny blog, dobra robota

    OdpowiedzUsuń
  2. muchy są cool, nie ma co :) chyba się przekonałam

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, całkiem fajny blog. lubie czytać twoje posty, zawsze wnoszą troche koloru i ciekawych stylizacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że mój blog cieszy sie taka sympatią :) dzięki

      Usuń